קשתיות שקופות מחיר, יתרונות ומה שתרצו לדעת

במרפאת השיניים אנו מקבלים אנו מקבלים תמיד שאלות כמו כמה עולה שתל או שאלות לגבי קשתיות שקופות מחיר. וכאשר שואלים אותנו, איננו זורקים סתם מחיר לאוויר. אנו נוהגים להסביר בפרטי פרטים על ההליך הרפואי. לפעמים יש גם מספר אלטרנטיבות טיפוליות, והמחירים עשויים להיות שונים. לכן ההמלצה שלנו היא תמיד לקבוע פגישת ייעוץ במרפאה. וכל מה שנגיד אחרי מילים אלו, זה לצורך ידע כללי בלבד ולא תחליף לייעוץ אישי.

קשתיות שקופות מחיר

לחיוך יפה ישנה השפעה משמעותית על ההערכה העצמית של האדם. וכאשר מראה השיניים עקום, הדבר יפגע לרעה בביטחונו של האדם. ואותן מגמות של השפעה יש גם על בריאות הפה באופן כללי. מי שיש לו שיניים ישרות יוכל בקלות לשמור על בריאות השיניים. ואילו הסובלים משיניים לא ישרות, צפויים לסבול מבעיות שונות הקשורות לבריאות השיניים.

למרבה המזל, רפואת השיניים המודרנית מאפשרת לנו להעניק פתרון יעיל מאוד לבעיה. ישנן שיטות שונות ליישור שיניים. בעזרתן ניתן לפתור את הבעיה האסתטית, וגם את הנגזרות הבריאותיות של שיניים שאינן ישרות. יישור שיניים שקוף בשיטת אינוויזליין, הוא אחת האפשרויות הקיימות.

כמה עולה שתל

מה זה אינוויזליין?

Invisalign הוא טיפול יישור שיניים המשתמש בסדרה של מיישרים ברורים ונשלפים להזזה ויישור הדרגתי של שיניים. מיישרים אלו מותאמים אישית לכל מטופל תוך שימוש בטכנולוגיית הדמיה תלת מימדית מתקדמת, המבטיחים התאמה מדויקת ונוחה. בניגוד לסוגרים מסורתיים, מיישרים של Invisalign הם כמעט בלתי נראים, מה שהופך אותם לבחירה מועדפת עבור אלה המחפשים אפשרות טיפול אורתודונטי דיסקרטי יותר.

היתרונות של Invisalign

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של Invisalign הוא המראה השקוף. כלומר זוהי שיטת יישור שיניים בלתי נראה. הקשתיות הן שקופות ומתמזגות בצורה חלקה עם השיניים הטבעיות שלך, ומאפשרים לך לעבור טיפול אורתודונטי מבלי להרגיש מובך.

יתרון נוסף הוא שניתן להסיר את הקשתיות השקופות, זאת בניגוד לגשר לשיניים. אמנם יש להיות איתן רוב שעות היממה, אך אם תרצו לרגע לצחצח שיניים או לעשות תמונה, תוכלו להסיר אותם. רבים מדווחים כי הקשתיות הן גם פתרון נוח יותר. הן יוצרות פחות גירוי בפה, ופחות ביקורים אצל רופא השיניים.

החיסרון המרכזי הוא קשתיות שקופות מחיר, שהוא יקר יותר מגשר לשיניים. אך לאור היתרונות הרבים, אנשים עושים את החשבון ומוכנים לשלם עבור פתרון זה. ולא אמרנו, מבחינת האפקטיביות שתי השיטות יעילות באותה המידה. קשתיות שקופות יכולות לתת מענה לקשת רחבה של בעיות, אך לא כל מקרה מתאים. לכן כדאי להתייעץ עם רופא השיניים ולבדוק את ההתאמה שלכם לטיפול.

יישור שיניים שקוף מביא תוצאות אפקטיביות. זהו טיפול המתאים לצורך מתן מענה למגוון רחב של בעיות יישור שיניים. אם אתם סובלים ממרווחים, צפיפות או בעיות אחרות, ניתן להתאים עבורכם תכנית טיפול אשר תפתור את הבעיה.

קשתיות שקופות מחיר אמנם יקרות יותר מטיפולים אחרים, אך רק דמינו את החיים שלכם לאחר הטיפול. אתם לא תצטערו על זה.

קשתיות שקופות מחיר

השוואה בין קשתיות שקופות לבין פלטה ליישור שיניים

מבחינת יעילות הטיפול, שתי השיטות הן טובות. אך בכל זאת ישנם הבדלים אשר ישפיעו על החוויה שלכם. אחד ההבדלים הראשונים הוא הנראות. או אולי יותר נכון להגיד חוסר הנראות. בקושי ניתן להבחין בקשתיות השקופות. ולכן זה פחות מביך, בעיקר כאשר מדובר באנשים מבוגרים.

ועל זה ניתן להוסיף יתרון נוסף, והוא שניתן להסיר את הקשתיות השקופות. למשל כאשר אתם אוכלים, מצחצחים שיניים או רוצים לתת נשיקה לבת הזוג.

רוצים לדעת כמה עולה שתל, או שיש לכם עוד שאלות לגבי יישור שיניים? פנו למרפאת אמריקן סמייל.

נכתב ע”י קידום אתרים לעורכי דין  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to top