‏קידום עורכי דין

‏קידום עורכי דין

קידום אתרים בגוגל איכותי. לא מתפשרים על פחות!

מסתבר שאתם נתקלתם בסיטואציות בהן צריך לפנות לגורמי מקצוע המשופשפים בתחום. טיב השירות מותנה בסך הכל בעניין אחד: אם אני ניגש לאחד מהימן שאפשר לבטוח בו בלי פקפוק או אולי ההיפך. בדורנו המתקדם בלחיצת לחצן קטן ולפניך מתגלים רשימות של חברות ועסקים ואנשיהם. גם אם אתם מבקשים עזרה קידום אתרים באינטרנט
קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים

כשלוש מיליארד בקשות חיפוש מוכנסות ב מנוע חיפוש זה בכל יום ויום. זה כפול שלוש מאות כל מי שחי בארץ שזו כמות ענקית. מסביב לשעון גולשים מחפשים משהו באינטרנט מסביב לעולם. יתכן ש ממש ברגע זה מטייל ישראלי הנמצא ביפן והאמור לחזור ל ישראל בעוד חודשיים מחפש רואה חשבון באזור הצפון; אין לדעת, או שכן או שלא. תודות לתנועה הבלתי פוסקת של החיים באינטרנט, מי שמחפש ימצא את אשר הוא מחפש בזכות דבר אחד: נוכחות. זה ששואף שימצאו אותו, חייב להיות בנמצא. גוגל הינו המנוע חיפוש בהיי הידיעה ברשת העולמית במאה שלנו. בשביל רובינו פסו ימי הספרים הצהובים של דפי הזהב ואנחנו מסתכלים במסך במקום בין דפי הנייר; אונליין זה המקום להיות ולהראות, במיוחד אם יש לך עסק לפרסם.

איך להוביל בגוגל

ברחוב מלא באנשים אין זה מספיק רק לבוא קדימה ולצעוק במלוא הריאות “הנני!” – קריאה זו תיעלם בין המונים. במרקט של מאות מיליונים, קול בודד זועק יעלם אל תוך המולה רועשת וגם אם יצרח חזק יותר, יאבד. בטוח ש כבר הבנתם את כוונת ההשוואה. הכוונה כאן שבמקום לעבוד קשה עדיף שנעבוד חכם. קידום אתרים בגוגל הוא אמנות נרכשת. בניית אתרים היא ידע שמצטבר מתוך ניסוי וטעיה ולימודים ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה לאורך שנים. מכירים את המושג “רומא לא נבנתה ביום אחד”? כך גם מקדם אתרים בגוגל.נכון לזכור את כל אלה כאשר אתם מחליטים להיות מספר 1 בגוגל.

פרסום גוגל לוקאלי

דבר נוסף שיש לזכור הוא התאמה ונכונות.להיות ראשון זה מצוין אבל להיות רלוונטי זה קריטי. מה היא רלוונטיות בהקשר לקידום בגוגל? בואו ניקח למשל חברת עורכי דין ששואפת לשווק ולפרסם את עסקיה באינטרנט; החברה הנ”ל ממוקמת באזור “א”. ונגיד ש”א” נמצאת ליד עמק החולה. לרואי חשבון אלה אין הרבה טעם לתפוס לקוחות פוטנציאליים המתגוררים בעיירה “ת” אשרממוקמת בדרום, קילומטרים רבים מנקודה “א”. למה זה? כיוון ש חוץ מהתענוג שבעובדה שחברת רואי חשבון הנ”ל הינה מס’ 1 בעיר “ת”, אין זה מאוד מעשי, הרי אין הרבה סיכויים שאנשים יהיו לקוחות ש יטרחו להגיע לכאלה מרחקים בשביל שירותים שזמינים באזור המגורים שלהם. כאן נכנס לתמונה קידום אתרים לפי מיקום גיאוגרפי. מקדם אתרים מקצועי מבין היטב כיצד ומדוע לעשות פרסום וקידום אתרי עורכי דין לפי שיוך גיאוגרפי בניגוד ל קידום כללי. השוואה נוספת היא לחשוב על גוגל במושגי עיר. האמת היא ש דימוי זה כבר קיים. טראפיק בגוגל או כפי שיותר מקובל להגיד בעברית – תנועת הגולשים – היא כמותנועת הנוסעים ברחוב. אנשים אלה עומדים ברמזורים, מעברי חציה ו בצמתים, מעלים את עיניהם אל האורות המהבהבים של שלטי החוצות ו… שוב, ראיתם לאן זה הולך.

ומה בקשר המלצות?

לפני הכל – המלצות, זה מה שנוקט כל צרכן לפני שניגש לדבר שהוא מעוניין. כל ביזנס חושב יוצר לו את הקהל שלו העומד לימינו ואצלנו יש מזה הרבה. הם יגידו לכם שהצעד הזה היה חכם ושמדובר על רף גבוה ומענה בהישג יד.

בשבילכם מסביב לשעון ולארץ.

אתם עוד תודו כמה אנו מצדיקים את שמנו הטוב. שתוכלו ליהנות בהקדם גשו אלינו ללא דיחוי ונשמח לתת לכם את המענה לאלתר. המוניטין שלנו בתחום השירות מוכר אצל כולם. כפי שציינו פה מקצועיות ואדיבות ללקוח נמצאים תמיד ביחד. פידבקים רצויים מאוד ונרצה שתשלחו לנו אותם.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to top